Adevaratul Beauty Trend in 2016

In fiecare an, tendintele in moda si frumusete dicteaza – in cea mai mare parte – toate deciziile de achizitie si de consum ale oamenilor. Ca sunt femei sau barbati, mai in varsta sau mai tineri, toti vor cadea, intr-un fel sau altul, in aceasta capcana a societatii de consum.

In principal, doua cazuri sunt cele mai des intalnite: fie cumpara/consuma un produs pentru ca este la moda, fie pentru ca, fiind la moda, este primul disponibil. Astfel, optiunile sunt mai largi doar pentru cunoscatori, cei care intr-adevar studiaza piata si investesc timp in a-si defini nevoile si preferintele, cei care nu cad in capcana unui beauty trend.

De fapt, societatea si tehnologia dezvolta – mai ales in domeniul frumusetii – metode prin care sa te ancoreze definitiv la anumite servicii consacrate.

Exemplul? A inceput acum aproximativ zece ani, cu manichiura realizata in acril sau gel. Solarul, extensiile de gene fir cu fir, chiar si manechiura semipermanenta, epilatul definitiv si tratamentele cosmetice pentru fata si corp sau o anume nuanta a parului, toate au un aliat magic, numic generic INTRETINERE.

beauty blog
Astfel, o femeie care acum zece ani era cocheta, astazi se transforma usor usor intr-o femeie high maintenance, al carui ritual de frumusete consta in principal intr-o serie de sedinte de intretinere lunare, ale caror costuri ajung la cateva sute de lei generoase. Problema apare atunci cand cineva isi manifesta nevoia acestor servicii, ajungand la sacrificii financiare sau la rabat de calitate, doar pentru a se alinia la trend.

La polul opus, tehnologia vine cu tot mai multe solutii pentru a muta ritualurile de frumusete acasa. Nici nu mai conteaza daca ai indemanare sau nu, tehnologia face ca ea sa nu-ti mai fie de folos: perie rotativa pentru coafat, aparat care face singur bucle, perie faciala pentru curatare, aparate anticelulitice, chiar si aparate pentru microdermoabraziune.

beauty gadget

Ce ne face, totusi, sa preferam – aproape intotdeauna – salonul exclusivist sau tehnologia cea mai noua?

Raspunsul ar trebui sa fie: stilul nostru de viata. Aceste servicii/aparate trebuiesc privite doar ca niste solutii eficiente pentru nevoile noastre actuale. Acesta este si modul sanatos prin care poti arbitra nevoia unui beauty gadget, a unui serviciu cosmetic anume sau a unei noi proceduri.

Adevaratul beauty trend pentru 2016
Pana la urma, momentele in care o femeie se afla la manechiura, coafat, epilat sau masaj, sunt si momentele in care se relaxeaza, investeste in ea. Intr-o societate in care totul se poate cumpara, doar investind timp poti cu adevarat sa arati ca (te) iubesti. Si atunci, timpul tau cu tine devine.. sacru.

Faptul ca esti manager de top si nu-ti permiti sa apari la o sedinta cu oja sarita o sa te faca sa apelezi la manechiura semipermanenta sau cea cu gel, pentru a te asigura ca o astfel de problema nu poate sa apara. Daca ai un program imposibil si zero timp pentru machiaj si aranjat, cu siguranta extensiile de gene fir cu fir si tratamentele cu keratina pentru indreptarea permanenta a parului sunt solutii salvatoare, pentru a putea arata impecabil zi de zi, cu minim de efort.

Da, acea ora sau chiar doua de intretinere inseamna zecile de minute adunate pe care le economisesti in fiecare zi. Secretul e ca mai inseamna si o ora sau doua de respiro, de relaxare, inseamna cresterea stimei de sine si pana la urma, o plus valoare pe care ti-o oferi pentru ca o meriti si abia apoi pentru ca iti trebuie.

Deci? Care este adevaratul beauty trend in 2016?

Pai, adevaratul trend este transformarea timpului pentru tine in ritual.
In 2016 se poarta femeia sigura pe sine si relaxata, care are tot timpul parul aranjat si arata impecabil, fara sa conteze daca a iesit dintr-un salon sau nu. Se poarta obiceiul de a-ti aloca o intreaga dimineata pentru ritualul tau de frumusete, indiferent ca alegi sa-l faci acasa sau te muti cateva ore la un spa. Se poarta alegerile constiente, solutiile eficiente si formulele potrivite pentru tine. Se poarta un program de beauty personalizat.

beauty trend 2016

Experienta personala si meseria de consultant de imagine mi-au demonstrat ca oamenii, dar femeile in special, au nevoie de raspunsuri specifice pentru datele lor ale problemei.

Asa ca la rubrica de Estetică vom vorbi, in anul ce urmeaza, despre toate lucrurile care se mai intampla in zona de beauty, despre concepte mai vechi sau tehnologii noi, solutii rapide si variantele lor naturale, despre produse revolutionare, produse supraexpuse, informatii pretioase, evenimente importante, lansari de produse sau servicii noi si nu in ultimul rand, despre cum sa transformam toata experienta noastra de infrumusetare intr-un ritual care sa ne fie de folos, dar in acelasi timp personalizat si eficient.

Have a fabulous beauty experience!

Yours,
Mariana Romanica

 

Comments

comments

Te-ar putea interesa

Comenteaza